SNOWMAN!

hello guys. Skrattar just nu åt Siri(vet att du älskar mig) i webcam..hon har nämligen målat sina ögonbryn BLACK.
Fett kul faktiskt. Just nu skrattar vi åt den där retardade snubben som ba, HEJ MAMMA OCH PAPPA JAG HOPPAS NI HAR DET KUL(t) PÅ RESTAURANGEN!
Nu ska vi duscha, i olika duschar. Trevligt.
Vill också bara säga att allt mitt hat går till
1.SNÖSLASK
2.MATTE
3.FOLK SOM KISSAR I TOALETTEN, asså PÅ toaletten, inte i.
4.FOLK SOM LJUGER/ÄR FALSKA
5.NÄR MAN ÄR JÄTTETRÖTT MEN KAN ÄNDÅ INTE SOVA.
och all min kärlek går till
1.FAMILJ/VÄNNER<3
2.SHOPPING
3.ALLMÄNT SNÄLLA MÄNNISKOR, SOM GÖR NÅGOT SNÄLLT BARA FÖR ATT
4.GLÄDJEN MAN KAN FÅ BARA AV ETT SMS/MAIL/KOMENTAR OSV.
5.NYA SAKER
/G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0