Tänk er en fågelskrämma... Gjord av bajs.



Vadå, jag ler väl med tänderna om jag vill?! Fast det vill jag oftast inte, and that's why. Tjalalalaa jag sitter i Vinliden och har inte så mycket att göra, saknar alla mina guru-vänner. Jag leker DJ och underhåller alla med min asbra musik, tufft.

Ops, nu rymde katten. Mohehehe, pappa fick springa. Han vet uppenbarligen inte how to carry (stavas det carry?! kanske... Carrie? Hm...) a cat. Anyway, han hann rädda henne. Från de farliga hundarnaaaa. Fast egentligen är de inte så farliga. Lita tror att hon är farlig, det farligaste med henne är om man har uppsatt hår och hon kommer åt med tänderna, det gör freaking ont. Vem biter folk i håret? Så jävla konstigt.

Blaah. Vi ses. Bajs. BAAAJS. Trevligt. BAAAAAAJS! Jag är en mupp. Bajsmuppen. BAJSBAJSBAJS. Bajs rimmar på... Majs. Vad mer? Kajsa rimmar på Bajsa. Mohahaa. Mitt namn rimmar på typ.. Hemma. Och Femma. Och Fågelskrämma, men det är inte roligt. Suck.

*Hemtelefonen ringer* "Hej det är Emma" "Hej, är du hemma?" "Well, uppenbarligen..."

C2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0