Don´t stop believin'

Blev en riktigt underbar kväll igår. Emmas beskrivning på kvällen i kort drag var ytterst bra så den tycker jag ni absolut ska läsa. Men jag hör hur mina fans skriker att de vill höra historien i mina egna ord så här får ni min kväll igår, i korta drag:
Med Emma, Greta, Jessica, Oscar, Erik och Rasmus  började kvällen med att vi basta och snö-badade. Även snö-brottades och en kommentar som blev fälld på slagfältet var "Är det bara jag eller är de lite konstiga?". Frågan eller kommentaren, eller kanske påståendet var dock från en åskådare som inte upplevde brottningen i den härliga kylan. När vi sedan fått tillbaka värmen, vilket gick rätt så fort i bastun, satte vi oss lyssnade på gammal, relativt dålig, musik samtidigt som vi satt som fastklistrade framför skärmen när pojkarna spelade Robot unicorn attack.
I längden blev det väl lite småtråkigt så vi begav oss ut. Efter promenader hit och dit och godisinköp på OK hittade vi en kundvagn. Emma hoppade direkt i och blev skjutsad upp och ned för ÖK tills jag inte orkade mer. Logiskt tänkande.

Historien som skulle bli kort blev inte så kort och det är ytterst ansträngande att läsa för mycket text, håll med mig, Så jag avslutar där. Ungefär. Kvällen slutade med att vi tjejer hängde hos Emma resten av natten. Underbart. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0