JAG SÅG EN RÄÄÄÄÄÄV!!!!!!

Hellooooo! Siri och Greta här!!!! Igår så var Emma och Emma på besök i lilla Täfteå, men dom for hem på kvällen. Men Greta övernattade. Det var AWESOOOOOOME!!! Först på kvällen såg vi idol sen så fjantade vi oss en hel del. Efter fjanterierna for Emma Ö hem, det var bajs, alltså att hon for hem. Efter det hade vi lite djupa samtal och sen färgade Greta mitt hår!! Det vart as snyggt!! Mitt under färgningen så fick andra Emma lov att fara hem, så hon fick inte se det otroliga resultatet!!! När mitt hår var klart gick jag och Greta upp på mitt rum och såg Almost Famous fast efter kanske 10 min började vi prata och efter kanske 20 min så hade vi somnat, så himla failat!! Och då var ändå klockan bara typ 1, hahahahah!!! Så nu på morgonen vaknade vi vid nio! Nu ska jag följa Greta till Bussen men kanske uppdaterar mer senare med lite bilder. BTW, rubriken handlar om när Emma Ö såg en räv på bussen till täfteå som var svart med 2 ben. Hörde att Emma Å och Greta typ dooog av skratt, jaja puss// Greta och Siri!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0