noway

Hej, dåligt av mig att inte blogga nu när jag fick typ damp på dom andra, sry girls<3
Jag har iaf haft det jävligt chill hemma pga sjuka i 2 dagar nu, sett oc(KÄRLEK TILL SERIEN!!!!!!!) osv. Haha som tur är så loggar alla hagaelever in lite då och då så jag har inte varit helt borta från socialiteten. Emma har också varit sjuk så hon har jag också haft sällskap av. Våra konversationer på msn spårade alltid, tror det är feberyra, men ifs så spårar alltid våra konversationer. Så sent som idag "träffa" jag rebecka, via videomeddelande, aha jag vet videosamtal är sååå mycket lättare men det funkade inte för någon av oss. Sen så fick jag ännu tråkigare så alla jag chattade med på msn just då fick ett fint videomeddelande, och oj vad hon snackar på tänker ni säkert.
Aja vill avsluta med en hälsning:Jag saknar er fellas!♥om ni nu läser detta. 
Jag bjuder på några bilder också.AHHA njut,
SÅDÄR SNYGG KAN MAN VA NÄR MAN ÄR SJUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0