Stop calling, stop calling I don´t wanna think anymore.

Med fötterna halvt instoppade i skorna, pyjamasen i min högra hand och jackan slängd över axlarna kastar jag mig ner mot stan stapplande för att undvika snön och samtidigt hinna med bussen. Jag ser hur bussen står på hållplatsen och väntar trots att det har gått 6 minuter sedan bussen skulle ha gått. kliver på bussen och sätter mig ned lycklig över att jag hann med ändå. Men på bussen uptäcker jag till min stora fasa att det är fel buss, tvingar chauffören att stanna bussen nästan mitt i vägen. Lunkar sedan hem, fortfarande med fötterna halvt instoppade i skorna, pyjamasen i min högra hand och jackan slängd över axlarna. Inget Vännes idag

Fast nu är det så att det var ju inte vännes jag skulle till. Men jag har redan glömt vad det hette.
Jag antar att jag är trött efter en intensiv skolvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0